מכירת תכולת דירה: איך עושים את זה?

תוכן עניינים

הצעד הראשון יהיה פנייה לאיש מקצוע אשר יעריך ויעריך את הפריטים שלך על מנת לקבוע עבורם מחיר. לאחר מכן עליך לפרסם את המכירה שלך במקומות המתאימים ולוודא שכל המידע הרלוונטי לגביה מועבר כך שקונים פוטנציאליים יוכלו מכירת תכולת דירה היא תהליך שעלול להיות ארוך מאוד, מסובך ויקר. זה יכול לקחת חודשים כדי לרשום את כל הפריטים, לפרסם אותם ואז לארגן את המכירה. ישנן שתי דרכים עיקריות למכור תכולת דירה: בהסכם פרטי או במכירה פומבית. לשתי השיטות יש את היתרונות והחסרונות שלהן. מכירת תכולת דירה היא תהליך שבו תכולת דירה נמכרת לקונה.

על מנת למכור תכולת דירה יש צורך לעבור את השלבים הבאים:

1) על בעל הנכס לפנות לאיש מקצוע אשר יעריך ויעריך את הפריטים על מנת לקבוע עבורם מחיר.

2) לאחר מכן על הבעלים לפרסם את המכירה במקומות המתאימים ולוודא שכל המידע הרלוונטי לגביה מועבר.

3) על הקונה לבקר בנכס ולבדוק את כל הפריטים העומדים למכירה.

4) אם הם רוצים פריטים, הם צריכים להסכים על המחיר שלהם עם המוכר.

5) לאחר הסכמה, הם יכולים לקנות אותם מהבעלים החדש שלהם.

חשוב לציין כי בעת מכירת תכולת הדירה, אינכם מוכרים את הדירה עצמה. זו יכולה להיות נקודה מאוד מבלבלת עבור אנשים מסוימים. מכיוון שאינך מוכר את הנכס, זה תלוי בך כמה משווי הנכס אתה רוצה להכניס למכירה שלך. אתה יכול להשקיע הרבה זמן ומאמץ בשיפוץ הפריטים שלך והכנסתם למכירה או פשוט להיפטר מכולם ביחד.

מכירת תכולת דירה

מכירת תכולת דירה באזור בשרון היא תהליך מכירת כל מה שנמצא בתוך דירה. ניתן לעשות זאת כאשר אדם עובר דירה או אם יש צורך לפנות את הדירה מכל סיבה שהיא. התהליך מתחיל בדרך כלל עם ההחלטה מה לעשות עם כל הרהיטים ושאר החפצים בבית. מכירת תכולת דירה היא תופעה חדשה יחסית. רק בסוף שנות ה-80 זה הפך לנפוץ. בעבר, אנשים בדרך כלל היו שמים את הרהיטים שלהם ופריטים אחרים באחסון כשהם עברו הביתה. עם זאת, עם עליית יוקר המחיה בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מחפשים לצמצם את בתיהם. זה אומר שהם כבר לא צריכים לאחסן כל כך הרבה פריטים ובמקום זאת מחפשים דרכים להרוויח מהם קצת כסף. מכירת תכולת דירה היא נוהג מקובל בבריטניה. זוהי דרך להחזיר חלק מהכסף שהוצא על רכישת דירה, כמו גם להקל על הבעלים החדשים להיכנס.

מה אפשר למכור?

הפריטים הנמכרים בדרך כלל הם רהיטים, מוצרי חשמל ופריטים אישיים אחרים. לפעמים אנשים מוכרים גם את המכוניות שלהם וחלקם אפילו מציעים את חיות המחמד שלהם למכירה.

מה אתה צריך?

תצטרך לפרסם את המכירה שלך על ידי העלאת פוסטרים בשכונה שלך או על ידי שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם. תצטרך גם מקום אחסון שבו תוכל לאחסן את כל החפצים שלך עד למכירתם.

מגפון
אפי כץ מסביר בניית פרויקט תמא 38 והרעשים המסביב – החוק, המגבלות, ואיך ענב נדלן שמה לזה סוף

הבנייה במסגרת פרויקט תמ"א 38 מובילה להפקת הרבה רעש, דבר שמטריד הרבה אנשים, אך מצד שני הוא חיוני לביצוע העבודות. אפי כץ, מנהל ענב נדלן, מציג את המציאות של בניית פרויקט תמ"א 38 ואת ההשפעות שלה על הסביבה.

קרא עוד »