מה היתרונות של מבנה נייד על מבנה קבע?

תוכן עניינים

אתם בוודאי חושבים לעצמכם שכל היתרונות ברורים, שאפשר פשוט לקחת ולהוביל את הבית או המשרד שלכם ממקום למקום. במאמר הבא אנחנו נדבר גם על היתרונות כמובן אבל גם על הפרוצדורות ועל מה צריך לחשוב לפני שבוחרים באופציה של מבנה נייד או יביל לכל מטרה שלשמה אתם רוצים אותו. בסופו של דבר הכל נשמע קל ופשוט אבל יש לכם אחריות עצומה ואם אתם מוכנים אליה אתם גם תהנו מכל היתרונות המהממים שיש למבנה נייד להציע לכם.

בואו נבין קצת יותר על מבנים ניידים\ יבילים

 

מהם מבנים יבילים ומאילו חומרי גלם הם עשויים?

מבנים ניידים או בשמם השני, מבנים יבילים, נוצרו בעיקר בשביל לתת אפשרות להוביל אותם ממקום למקום. המבנה תוכנן בצורה כזו שהוא לא דורש יסודות ואחיזה בקרקע כמו של מבני הקבע שאנחנו מכירים. גואטה מבנים ניידים מסבירים שקל ומהיר מאוד להזמין ולהקים אותם בשטח. לרוב, מבנה נייד מיוצר ולאחר מכן מובל באמצעות משאית מיוחדת שמחובר אליה מנוף והוא נשאר בשטח לאורך זמן מה.

 

איך ניתן לדעת שהמבנה איכותי ועמיד?

לרוב, מבנים יבילים איכותיים יהיו בעלי קירות כפולים שמאפשרים בידוד מפני תנאי מזג האוויר, החום הקיצוני בקיץ והקור והגשמים בחורף. הוא מיוצר על ידי חומר שנקרא פוליאסטר והוא מחוזק על ידי פיברגלס. ודאי תשמחו לדעת שיש בכל מבנה כזה מזגן, חלונות ואפילו פאנלים סולאריים בגג. כמובן שכל אלה הם תוספים בתשלום אבל הם קיימים ויכולים לגרום לאיכות החיים שלכם והשימוש שלכם במבנה לעלות בכמה וכמה רמות.

 

הכירו את השימושים הכי מוכרים ומובילים עבור מבנים יבילים

מבנים ניידים שימושיים במיוחד למגוון תחומים הן בתחום הפרטי והן בעבור מטרות ציבוריות או עסקיות. המבנים צפונים בתור ביתנים במגרשי חנייה עבור מאבטח או שומר, מבנים עבור עמדות בקרה ופיקוח, חדרי שירותים, כיתות לימוד בבתי ספר, גנים וירידים, קליניקות, משרדים ודירות מגורים של ממש. בזכות העובדה שניתן להזמין מבנה נייד בכל מיני אפשרויות של גדלים ותצורות הוא היברידי מאוד ואפשר להתאים אותו גם לחללי עבודה או אחסון. ישנם מקומות שבהם יש צורך בשימת שירותים ניידים כמו פארקים גדולים, אירועי טבע או חופי ים. במקרים כאלו יש צורך במבנה נייד לסיפוק צרכים אלמנטריים ובסיסים עבור האנשים שעתידיים להגיע למקום האירוע.

 

שינוע המבנה

המבנה והצבתו בשטח צריכים להיות על ידי חברת הובלת מבנים מקצועית שיכולה לבצע את המשימה הזו בבטיחות ומבלי לפגוע במבנה או במערכות שטמונות בו. מרחק הנסיעה ומורכבת ההנפה הנדרשת הם אלו שיקבעו בסופו של דבר את עלות השינוע.

 

לסיכום – מבנים יבילים\ ניידים

לדעתנו לא מדובר בעוד טרנד. מבנים ניידים הם פתרון ליוקר המחייה ומצוקת הדיור ההולכת וגדלה.

מגפון
אפי כץ מסביר בניית פרויקט תמא 38 והרעשים המסביב – החוק, המגבלות, ואיך ענב נדלן שמה לזה סוף

הבנייה במסגרת פרויקט תמ"א 38 מובילה להפקת הרבה רעש, דבר שמטריד הרבה אנשים, אך מצד שני הוא חיוני לביצוע העבודות. אפי כץ, מנהל ענב נדלן, מציג את המציאות של בניית פרויקט תמ"א 38 ואת ההשפעות שלה על הסביבה.

קרא עוד »