האם מומלץ לעשות דלקן לרכב?

תוכן עניינים

מצית הוא מכשיר שמפיק אש בתהליך הבעירה, ללא שימוש בחמצן. מציתים משמשים לעתים קרובות להדלקת אש בקמינים, גריל, נרות וכיריים גז. הם משמשים גם להדלקת סיגריות במדינות שבהן הם חוקיים. המצית הוא אחד המוצרים המשומשים ביותר בעולם, ובכל זאת יש בו הרבה פגמים. הוא אינו אטום לרוח, יכול להיות קשה להדליק אותו, והוא יכול בקלות להתפוצץ בטעות. המצית האוניברסלי פותר את כל הבעיות הללו. הוא אטום לרוח, קל להדלקה עם הצתה של כפתור לחיצה, ויש לו נעילת בטיחות אופציונלית כאשר אתה צריך להשתמש ביד אחת במקום בשתי.

דלקן לרכב

דלק לרכב הוא חומר בעירה המשמש להנעת מנוע של רכב. זהו סוג הדלק הנפוץ ביותר בעולם. הסוגים הפופולריים ביותר של דלקים לרכב הם בנזין ודיזל. בנזין הוא דלק נוזלי העשוי מנפט, בעוד שדיזל הוא דלק נוזלי העשוי מנפט גולמי. נפט ונפט גולמי הם שניהם דלקים מאובנים, מה שאומר שהם מגיעים מחומרים אורגניים שהיו קבורים במשך מיליוני שנים מתחת לשכבות אדמה וסלע. תהליך הזיקוק מחלץ את הפחמימנים והופך אותם לדלקים כמו בנזין או סולר שניתן להשתמש בהם במכוניות או כלי רכב אחרים. יעילות הדלק של מכוניות השתפרה משמעותית בעשורים האחרונים. הדבר נובע בעיקר מפיתוח מנועים יעילים יותר ושימוש בדלקים חלופיים כגון חשמלי, היברידי ומימן. לדוגמה, בשנת 2008, לטויוטה פריוס היה דירוג משולב של עיר/כביש מהיר של 51 מייל לליטר. כיום, מכוניות מסוימות יכולות להגיע עד 100 מייל לליטר או יותר. דלק לרכב הוא מקור האנרגיה המניע את המכונית. הסוג הנפוץ ביותר של דלק לרכב הוא בנזין, שהוא דלק מאובנים. בנוסף לאחרונה יש גם דלקנים לרכב, לכן במידה ואתם רוצים דלקן אוניברסלי לפרטיים חשוב שתדעו שיש מגוון רחב של חברות שמתעסקות בזה וחשוב לבצע סקר שוק.

מצית הרכב האוניברסלי הוא מכשיר שמתחבר למצית של מכונית, ובדרך כלל משמש להפעלת או להטעין מכשירים אלקטרוניים קטנים כמו טלפונים סלולריים. מצית הרכב האוניברסלי מיועד להתאים לרוב המכוניות והדגמים. העיצוב של מצית הרכב האוניברסלי שופר עם הזמן, עם כניסת חומרים וטכנולוגיות חדשות. מצית המכוניות הראשון הומצא על ידי ג'ורג' בלייסדל בשנת 1912. הוא רשם פטנט על מכשיר שאפשר למכונית להיות עם אור חשמלי ללא צורך בסוללה. המצאה זו קיימת כבר למעלה מ-100 שנה ונמצאת בשימוש עד היום. מציתים לרכב משמשים לעתים קרובות להפעלת מכשירים כגון סמארטפונים, טאבלטים ואפילו מחשבים ניידים.

סעיף זה עוסק במצית הרכב האוניברסלי. מצית לרכב הוא מכשיר שמתחבר לשקע המצית של המכונית ומספק חשמל למכשירים חשמליים כגון טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים ויחידות כף יד. זה נעשה על ידי המרת הספק 12 וולט DC מהסוללה של הרכב למתח AC של 110 וולט. מצת אוניברסלי לרכב הוא מכשיר שמתחבר לשקע המצית של המכונית ומספק חשמל למכשירים חשמליים כגון טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים ויחידות כף יד. זה נעשה על ידי המרת הספק 12 וולט DC מהסוללה של הרכב למתח AC של 110 וולט.

מגפון
אפי כץ מסביר בניית פרויקט תמא 38 והרעשים המסביב – החוק, המגבלות, ואיך ענב נדלן שמה לזה סוף

הבנייה במסגרת פרויקט תמ"א 38 מובילה להפקת הרבה רעש, דבר שמטריד הרבה אנשים, אך מצד שני הוא חיוני לביצוע העבודות. אפי כץ, מנהל ענב נדלן, מציג את המציאות של בניית פרויקט תמ"א 38 ואת ההשפעות שלה על הסביבה.

קרא עוד »