מנוף הרמה מחיר נוח לכל מטרה

תוכן עניינים

מנופים על כל התצורות שלהם הם המתקנים הכי נראים בשטח בכל מקום כמעט, ובמיוחד באתרי בנייה ובמחסנים שונים. אלא שהם נדרשים גם למטרות טריוויאליות יותר ולכן מנוף הרמה מחיר נוח הוא נדרש כמעט בכל מקום. זה חשוב לאנשים שעוברים דירה בדיוק כמו לאנשים שמנהלים מרלוגים ומחסנים ענקיים. המחירים של מנוף טוב עם תחזוקה הולמת הם מה שמניעים את התעשייה והמסחר בישראל, והם נדרשים כל הזמן.

חשיבות המנופים

עגורנים הם המנופים המוכרים ביותר שיש לנו אבל הם לא היחידים. כמעט בכל מקום שבו מתבצעת עבודה בגובה רב ויש צורך בהליך מסודר להנפת מטענים, תמצאו מנוף כלשהו. העוצמה והחוזק של מנופים אלה במשימתם החשובה אינם מובנים מאליהם. הפירמות שמייצרות מנופים כאלה ודואגות לבטיחות שלהם מתחייבות גם לפעילות תקינה שאינה מסכנת חיים. רק משום כך אפשר להציב אותם תקופות ארוכות בכל מקום שבו הם נדרשים.

הבטיחות מחייבת מנוף תקין

יש שתי בעיות עיקריות בהפעלת מנופים שגורמות לסיכוני בטיחות: הפעלה רשלנית ולא מקצועית של המנופאי, והכשל המכני שעלול לקרות לכל מנוף שאינו מתוחזק היטב. מנופים שסובלים מבלאי אבל עדיין נמצאים בשירות הם בעיה מוכרת שבגללה רצוי לא לוותר ולא לקחת סיכון מיותר. בדיוק בגלל זה, חשוב למצוא לכל מנוף הרמה מחיר סביר והוגן, שיכול למנוע פגיעה חמורה בחיי אדם וברכוש. אף אחד לא רוצה לפגוע באנשים שנופל עליהם מנוף או נוחתת מכולה.

בחירת פירמה נכונה של מנופים

הפירמות שמייצרות מנופים מוכרות היטב לאנשי המקצוע והם לא יוותרו על מנופים של חברות שידועות כחברות מובילות. המחיר של מנופים כאלה מצדיק למעשה את עצמו, משום שמדובר במנופים אמינים שמתוחזקים היטב, מנופים שעושים את העבודה והם עמידים ושומרים על מצב תקין גם לאחר שנים רבות. מנופים מאיכות טובה סובלים פחות מבלאי למרות שגם להם צריך להקדיש תשומת לב ולבדוק באופן קבוע ולשמור על השלמות של החלפים.

הכשרה מונעת תאונות

הכשרת עובדים שיידע לתפעל מנופים ועגורנים והסמכתם לצורך עבודה זו הן המפתח הלכך שתוכלו לעבוד עם מנוף בלי תאונות ותקלות. חברת מנופים שמוכר לכם מנוף או משכירה אותו תרצה גם היא לדעת שיש ידיים טובות ומקצועיות שמפעילות את המנוף. למותר לציין שבהשכרה גם ירצו שרק עובדים מיומנים ומוסכמים יעשו זאת, כדי למנוע את התקלות שעלולות להיגרם למנוף מהפעלה לא נכונה. כל זאת, נוסף למניעת תאונות וסיכון חיי אדם.

לשכור או לקנות?

השיקול העיקרי של אנשים רבים הוא האם לקנות או לשכור את המנופים שלהם. לכל מנוף הרמה מחיר משלו שכולל גם את החישובים על עלויות תחזוקה למי שקונה, ואת החישובים של מי ששוכר ומעדיף שמישהו אחר ידאג לתחזוקה ולחניה שלו, והוא רק ייהנה מהשירות של המנוף. לכם זה נראה טריוויאלי עד שמבינים שיש מי שצריך מנוף לאורך כל העבודה, כמו בנייה, ויש מי שצריך זאת רק לעבודות חד פעמיות כמו הובלת דירות ותכולה רגישה.

מנופי הרמה לתכולת דירה

מנופאים שעובדים עם מובילי דירות מכירים היטב את הצורך שלהם במנוף הרמה נקודתי. יש בדרך כלל כמה מטרות למנוף כזה כשהוא מגויס להעברת דירה. זה יכול לקרות בעיקר כאשר תכולת הדירה כבדה ויקרה מדי, וגדולה מכדי להעביר אותה במדרגות של הבניין או במעלית. זה נכון לכל בניין, גם רב קומות וגם פחות קומות מהרגיל. למובילים זה נכון יותר להערים את התכולה על פלטפורמות מיוחדות, להוריד ולהעלות אותה בעזרת מנוף הרמה.

מגבלות הובלת דירה

לא רבים מכירים את המגבלה הזאת, שלפיה גם מי שחי בבניין רב קומות שיש בו מעלית מוצא את עצמו מופתע שאי אפשר להשתמש במעלית. זה נכון לא רק להובלת פסנתרים אלא גם לצורך הורדה והעלאה של טלוויזיות גדולות במיוחד או מקררי הענק שרגילים לראות היום בבתים שונים. איכות החיים המשופרת של אנשים רבים גורמת לשינוי בהרגלי העברת הדירה, ללא ספק. יש יותר רכוש יקר שלא מוכנים לסכן בהורדה דרך המדרגות ולכן המנוף חיוני.

קבלנים שעובדים קבוע עם מנוף

יש קבלנים שהמנוף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה שלהם ולהם מנופים הם הרבה יותר מכלי חד פעמי. להם זה גם נוח לשכור את המנופים והמנופאים, אבל זה גם שיקול של בניית חברת בנייה משלהם שמקבלת פרויקטים גדולים במיוחד לפי הרישום והסיווג המתאים להם בפנקס הקבלנים. יש בהחלט סיכוי שיזדקקו למנוף משלהם, ואז באמת מומלץ בחום לשקול קניית מנוף משלהם כדי שיוכלו לפקח טוב יותר על התחזוקה שלהם. הרי זו הבעיה העיקרית.

מנופים בנמלים ובמרלוגים

שני המקומות העיקריים שבהם רואים מנופים ועגורנים באופן קבוע הם הנמלים והמרלוגים הגדולים. שם, מנופים חייבים להניף מכולות וציוד ומתקנים, וכדי להבטיח את העבודה התקינה שם יש למנופאים תקינה ותקנות בטיחות שלא מתפשרים עליהם כמו בחברות פרטיות. שם יש הקפדה טובה יותר על תקנות הבטיחות כדי שלא תהיה תאונה חלילה, עם רכוש יקר שמובילים במכולות מהאניה למחסנים ולמרלוגים. במקומות אלה זו גם עבודה משתלמת מאוד.

עבודת מנופאים עם מכולות

העבודה שעושה כל מנופאי בנמל מדויקת וקפדנית מאוד. העבודה שלו בהנפת מכולות מעל ראשי האנשים ובין כל המתקנים והמכולות שיש בנמל חייבת להיות יעילה אבל גם מקצועית מאוד בלי פשרות. שינוע והסעת מכולות ממקום למקום והנחת המכולות במקום שלהם מבלי להפיל או לגרום לנזק לרכוש הם העבודה היומית של מנופאים וככל שהמיומנות שלהם עולה כך גם הם נחשבים מבוקשים יותר בעבודה. למחיר העבודה, יש להוסיף לכל מנוף הרמה מחיר של מנופאי.

להבטיח מנוף תקין לכל מנופאי

כדי להגיע למקום המדויק מנוף לא יכול להיכשל ולחרוק בתנועה, ומנופאי שמרגיש שהמנוף שלו אינו תקין לא יכול להתפשר על מצבו. הובלת מטענים כבדים והנעת במחסנים ובמרלוגים מחייבים מנופים תקינים ומתוחזקים היטב ולצורך כך מחזיקים את המחלקה שמטפלת בהם. זה במקרה שקנו אותם ולא שכרו, ובמקרה ששוכרים מנוף יש חובה לבדוק אם המנוף תקין לפני שעולים עליו ומתחילים לשנע מטענים כבדים מאוד.

מנופים למטענים ולבנייה

מנופים ועגורנים לנמלים ולמרלוגים הם המתקנים הכי חשובים בכל מקום כזה, משום שבלעדיהם לא יכולה להיות כלל תנועת סחורות ומכולות. המנופאים נחשבים לאנשים שעושים את העבודה הכי חשובה והם מצטרפים בזאת למנופאי אתרי הבנייה. שם, אפשר למצוא אותם באתרי בנייה או שיפוצים, ומכיוון שלא תמיד מקפידים על הכללים בנוגע אליהם קורות לא מעט תאונות מיותרות.

שמירה על חיי אדם

המטלה החשובה ביותר של כל מי שעובד עם מנוף היא להבטיח שהוא יעשה את העבודה במדויק. יש קסם מסוים בצפייה במנוף או עגורן מתמרנים בין הכלים האחרים ומגיעים אל היעד שלהם בבטחה. הנפת מכולה והנחתה על סיפון אנייה או בנמל מבטיחה את הסחורה ליבואן שהזמין אותה והבנייה באתר מבטיחה שהבניין יהיה תמיד מוכן בזמן. זה חשוב במיוחד לכל מי שהזמין דירה ורוצה שהעבודה תימשך ללא עיכובים ותאונות מיותרות. כך מניעים המנופים את הכלכלה והבנייה בישראל.

מחיר מנוף להעברת דירה

ככל שמתרבים הבניינים רבי הקומות ברחבי ארצנו, כך גם גובר הצורך בשימוש במנופים כדי להעביר את תכולת הדירה. הבניינים הגבוהים מציבים אתגרים למובילי דירה מקשים

קרא עוד »
מנוף להעברת דירה

אנחנו רואים את זה יותר ויותר ברחבי ישראל ואנחנו מבינים שמשהו השתנה, שאי אפשר כבר להתייחס להעברות דירה כפי שהתייחסו אליהן בעבר. גורדי שחקים ורבי

קרא עוד »