השכרת משאית קטנה

תוכן עניינים

בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם נהוג להשכיר משאיות ורכב מסחרי בגדלים שונים לאנשים פרטיים גם לצורך שינוע עצמי של תכולת הדירה שלהם. זוהי יוזמה יפה שמרחיבה את האפשרויות של אנשים לשכור משאית לצרכים שלהם בעצמם, ולעשות עבודה עצמית במקום לשלם הרבה כסף לאנשי מקצוע שעושים זאת במחיר גבוה יותר. להם זה משתלם יותר להפעיל חברים ומשפחה ולשכור משאית קטנה למטרת הובלת דירה או עסק פרטי. גם בישראל זה קיים, גם אם לא בהיקף כזה.

השכרת משאית לכל מטרה

השכרת משאית קטנה מוכרת בעיקר לצורכי שינוע והובלה, ולכן היא מושכרת בעיקר לבעלי מקצוע באופן קבוע ושוטף ולא חד פעמי וארעי מדי פעם. זה הכי נוח למי שאינו רוצה להיות כבול למשאית קטנה מסוימת, במיוחד אם הוא יכול לשכור מדי פעם משאית בגודל אחר לפי היקף העבודה שהוא מקבל מלקוחות. זה גמיש יותר ונוח יותר, ולכן רצוי לבדוק אפשרות של השכרת משאית קטנה למטרת עבודה קבועה בעלויות נוחות ממשכירים אמינים ואחראים.

מי צריך משאית קטנה?

מלבד מובילי דירות ומשרדים בהיקף קטן, מה שנקרא הובלות קטנות ובינוניות, צריכים משאיות קטנות כאלה גם יצרני מזון ותעשיינים בכלל, שזקוקים למשאית קבועה לשינוע הסחורות שלהם בצורה קבועה. זה לא רק משאית קירור למזון שדורש קירור אלא גם למזון יבש ושאר מוצרים שאפשר להוביל במשאית רגילה. להם נוח מאוד לשכור משאית שתהיה להם זמינה כל הזמן אבל מבלי להיות בעליה ולספוג עלויות מיותרות.

משאית קטנה לצרכים פרטיים

גם בישראל יש לא מעט אנשים ששוכרים משאית לצרכים פרטיים במקום לשלם לבעלי מקצוע לעבודה שאותה הם צריכים. אנחנו יכולים לראות אותם בונים לבד בתים בבנייה קלה וירוקה, ואנחנו יכולים לראות אותם גם מובילים את תכולת הדירה והמשרד שלהם. יש להם גם עסקים קטנים שנדרשים להוביל סחורה ללקוחות ולבעלי חנויות ולהם יש צורך במשאית טובה, אמינה וקטנה שהם יוכלו להשתמש בה כל הזמן. להם נוח לשכור משאית בקביעות.

מה חשוב להדגיש לגבי השכרת משאיות?

משאית קטנה היא עדיין משאית שחייבת להיות תקינה ותקנית בכל מה שיש בה. זה מחייב השכרה שלה מחברה שדואגת לתקינות ולבטיחות בה ואי אפשר להתפשר על כך. כשאתם בודקים משאית להשכרה קחו בחשבון ממי אתם שוכרים אותה. ודאו שהטיפולים התקופתיים של משאית כזאת מבוצעים בתכיפות הראויה ויש רישום ומעקב על כך. קחו בחשבון שהכל חייב להיות מתועד וגם רצוי לשאול שאלות על ההיסטוריה שלה כדי לוודא שהיא תקינה.

נהיגה במשאית קטנה

כדי לנהוג ברכב שאינו רכב פרטי והוא נועד גם להובלת משאות ואנשים יש צורך ברישיונות מיוחדים. לנהיגה במשאית קלה דרוש רישיון נהיגה לרכב משא קל C1 וללא רישיון כזה לא תוכלו לשכור משאית כזאת ולנהוג בה. גם כאשר אתם בעלי רישיון בתוקף, ודאו שאתם יכולים לנהוג בה בהתאם לתקנות הבטיחות ואינכם עייפים מדי או נוהגים ללא הפסקות רענון. יש יותר מדי תאונות משאית ולכן ודאו שאתם נוהגים כחוק בכל מקרה כזה, כדי למנוע פגיעה ובגוף ובנפש.

בטיחות מעל הכל

הבעיה הגדולה ביותר עם משאיות קטנות או גדולות היא הבטיחות שלהן. אם אין להן תחזוקה קבועה והולמת מצד החברות המשכירות יש בעיה בטיחותית משאית כזאת עלולה להישחק ולא תדעו על כך עד שתנסו לנהוג בה שעות ובמקרה הטוב תיתקעו. במקרה הגרוע תהיה בעיית בלמים. כמו כן, כל נהג מחויב לשמור על בטיחות בנהיגה עצמה ולא לנהוג בפראות בניגוד לחוקי התנועה.

השכרת מנוף נייד ב{HEBROW}
השכרת משאית ליום

לרבים נוח הרבה יותר לדאוג לעצמם כאשר מדובר במשימות כמו העברת מטענים או דירה, מבלי להיעזר באנשי מקצוע. להם נועדה השכרת משאית ליום כדי שיוכלו

קרא עוד »