השכרת מנוף בקרית שמונה

תוכן עניינים

 

השכרת מנוף בקרית שמונהזקוקים למנוף לצורך ביצוע משימת בנייה או כל משימה אחרת בגובה? אתם לא בהכרח זקוקים למנוף נייח שיש לקבע לקרקע וייתכן שתוכלו להשלים את המשימה שלכם עם מנוף נייד הנישא על גבי משאית. יחד עם זאת, אם נדרש לכם מנוף לפרויקט בנייה שלם, במהלכו צריך המנוף ללוות אתכם לאורך כל הפרויקט, אין ספק שמנוף נייח הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם, וגם הזול ביותר. לפני שאתם ניגשים למשימה של השכרת מנוף בקרית שמונה, או לצורך העניין בכל מקום אחר, חשוב שתבחנו מספר ספקים שונים ותעמדו על ההבדלים ביניהם, מה שיסייע לכם להבין טוב יותר במה חשוב לכם להתמקד ועל מה חשוב שתעמדו במסגרת עסקת ההשכרה.

מציאת המנוף בקרית שמונה המתאים לכם

עבור האדם מן הרחוב, כל המנופים נראים אותו הדבר, אלא שבפועל ישנם דגמים רבים של מנופים הנבדלים זה מזה בגודל שלהם, ברדיוס הפעולה שלהם, בגובה שלהם, בכושר הנשיאה שלהם (במשקל) ובמידת הניידות שלהם (ישנם מנופים ניידים לחלוטין המותקנים על גבי משאית שניתן להגיע איתה לכל מקום, ישנם מנופים נייחים לחלוטין וישנם מנופים נייחים שניתן לנייד בתוך המתחם על גבי מסילה ייעודית שנבנתה מראש). בבחירת מנוף להשכרה, חשוב מאוד שהמנוף שתבחרו יתאים בראש ובראשונה לצרכים התפעוליים שלכם מבחינת כושר נשיאה, גובה עבודה ורדיוס פעולה, אבל כדאי לחשוב מראש גם על האופציה של מנוף נייח שניתן לנייד בתוך המתחם, על מנת להימנע מעלויות כבדות שיחולו עליכם במידה ותבחרו מנוף נייח לחלוטין ולאחר מכן תגלו שאתם צריכים להזיז אותו בתוך המתחם. מהנדס מוסמך בתחום הבניין יוכל לסייע לכם בכך וכך גם מקום מקצועי שמציע שירותי השכרת מנוף בקרית שמונה.

 

תפעול המנוף בקרית שמונה על פי חוק וביטוח הפעילות איתו

עבודה על מנוף היא עבודה שמוגדרת כעבודה בגובה וככזאת דורשת רישוי ייעודי של עבודה בגובה. בנוסף לכך, מפעיל מנוף הוא איש מקצוע שחייב לעבור הכשרה ייעודית בתחום זה ולהיות מוסמך ומורשה בהפעלת מנופים. מן הסתם, אם אתם לא מחזיקים מנופים משלכם, אתם גם לא בהכרח מעסיקים מנופאים על בסיס קבוע. בהתאם לכך, כאשר אתם שוכרים מנוף, יוצא לכם לשכור גם מנופאי שיפעיל את המנוף ועליכם לקחת בחשבון גם את עלות המפעיל של המנוף.

לבסוף, נושא חשוב שאתם רוצים להתייחס אליו מאוד ברצינות הוא נושא הביטוח. עבודה עם מנוף היא עבודה נושאת סיכונים וככזאת, צריכה להיות מלווה בביטוח מתאים. אם אתם זקוקים למנוף לצורך עבודה נקודתית, תוכלו להזמין את הביטוח מספק המנוף עצמו או לבצע את הביטוח בעצמו מול חברת ביטוח. במידה ואתם מנהלים אתר בנייה, עליכם לוודא שהביטוח שמכסה את הפרויקט כולו, כולל בתוכו כיסוי גם לפגיעות ואירועים ביטוחיים הנובעים מעבודה עם מנוף, הן עבור מפעיל המנוף והן עבור צד ג'.

השכרת מנוף בקרית שמונה

בניגוד למשל לבמות הרמה או סל אדם, מנוף הוא לא מתקן שמיועד לעבודה בגובה. מפעיל המנוף אמנם עובד בגובה ולכן חייב להחזיק בהסמכה החוקית הנדרשת לכך, אבל השימוש במנוף הוא לא בגובה, אלא לצורך הנפת פריטים וניודם במתחם מסוים באמצעות המנוף, על פני הקרקע. יחד עם זאת, עצם העובדה שבמסגרת שירות השכרת מנוף בקרית שמונה, אתם לא נדרשים לעבודה בגובה, אתם עדיין כן נדרשים להקפיד על כמה נושאים חשובים שאותם נפרט ממש כאן בשורות הבאות.

סוג המנוף ותכונות טכניות

השכרת מנוף נייד בקרית שמונהבהיבט התפעולי, הפרמטר החשוב ביותר בבחירת המנוף המתאים לכם הוא מידת ההתאמה של המנוף למשימה אותה הוא מיועד להידרש. ענף המנופים כולל בתוכו דגמים רבים מאוד של מנופים, רובם נייחים ורובם מיועדים להתקנה על פני הקרקע, אבל ישנם גם מנופים נייחים המיועדים להתקנה על פני מבנה בתהליך בנייה וישנם גם מנופים ניידים המופעלים על ידי משאית גדולה הנושאת אותם, ומאפשרת לבצע משימות הנפה נקודתיות. לכל מנוף ישנם גם המאפיינים הטכניים שלו כמו גובה מקסימלי, מרחק הנפה, כושר ענפה (במשקל) וכדומה. את כל הפרמטרים הללו יש לבחון היטב בליווי מהנדס, על מנת להבטיח שאתם שוכרים את הדגם הנכון של מנוף על פי הצרכים שלכם.

תחזוקת המנוף

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם רוצים לבחון במסגרת השכרת מנוף בקרית שמונה או בכל מקום אחר, הוא הנושא של תחזוקת המנוף. כפי שניתן להעריך, עבודה עם מנוף היא עבודה שנושאת איתה סיכונים משמעותיים למפעיל המנוף ולאנשים המסתובבים במתחם ועל כן חשוב מאוד שהמנוף יעמוד בכל התקנים הבטיחותיים הרלוונטיים וזה אומר גם עמידה של המנוף בכל התקנים הנדרשים, גם תחזוקה נאותה של המנוף על פי מתודולוגיות בטיחותיות מתקדמות וגם ליווי מקצועי של בונה מורשה של מנופים לצורך בניית המנוף ולאחר מכן גם לצורך פירוקו. זהו למשל נושא שבו אתם לא רוצים להתפשר על דבר ואפילו לא במעט.

ביטוח עבודה עם מנוף

השכרת מנופים בקרית שמונהככלל, אין ביטוח שמיועד למקרה של עבודה עם מנוף, אבל בהחלט ישנם מוצרי ביטוח המיועדים לבטח אתכם מפני פגיעה בצד ג' כלשהו או מפני פגיעות גוף של עובדים ושל עוברי אורח באזור העבודה. שימו לב שהסיכונים בעבודה עם מנוף הם לא רק סיכונים של מוות או תאונות קשות, אלא גם פציעות קלות בזמן תפעול המנוף וכל פגיעה כזאת יכולה להוות עילה לתבוע אתכם כבעלי הפרויקט ולכן אתם רוצים לכסות את עצמכם גם מבחינה ביטוחית. במקרים רבים, גורמים מקצועיים המספקים שירותי השכרת מנוף בקרית שמונה, יספקו לכם גם ביטוח כחלק מחבילת השירות, אך אם זהו לא המצב ואם ספק המנוף לא מציע לכם פתרון ביטוחי מתאים, תוכלו לעשות את הביטוח בעצמכם וחשוב שתעשו אותו כמה שיותר מקיף.

השכרת מנוף בחריש

  זקוקים למנוף לצורך ביצוע משימת בנייה או כל משימה אחרת בגובה? אתם לא בהכרח זקוקים למנוף נייח שיש לקבע לקרקע וייתכן שתוכלו להשלים את

קרא עוד »
השכרת מנוף בעומר

  זקוקים למנוף לצורך ביצוע משימת בנייה או כל משימה אחרת בגובה? אתם לא בהכרח זקוקים למנוף נייח שיש לקבע לקרקע וייתכן שתוכלו להשלים את

קרא עוד »
השכרת מנוף ביפו

  זקוקים למנוף לצורך ביצוע משימת בנייה או כל משימה אחרת בגובה? אתם לא בהכרח זקוקים למנוף נייח שיש לקבע לקרקע וייתכן שתוכלו להשלים את

קרא עוד »
השכרת מנוף בתל-אביב

  זקוקים למנוף לצורך ביצוע משימת בנייה או כל משימה אחרת בגובה? אתם לא בהכרח זקוקים למנוף נייח שיש לקבע לקרקע וייתכן שתוכלו להשלים את

קרא עוד »