האם כדאי לי לשלוח את הרכב שלי לפירוק?

תוכן עניינים

 

כסף הוא דבר חשוב ביותר בחיים ויש לו השפעה מכרעת על חיינו. ככל שיש לנו יותר כסף כך מצבנו יהיה יותר טוב וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת. כסף לא גדל על העצים אלא אנו צריכים לעבוד בשבילו והדוגמא המובהקת לכך היא שמרכב ישן אפשר להוציא הרבה כסף גם אם אנו לא יכולים למכור אותו. איך אתם בוודאי רוצים לדעת? אם כן עליכם לדעת כי כיום אפשר למכור רכבים ישנים למגרשי פירוק. כן גם אם אתם לא יכולים למכור את הרכב שלכם מכיוון שהוא ישן ואף אחד לא ירצה אותו אזי אתם יכולים לשלוח אותו למגרש פירוק וליהנות מהכסף שתקבלו עבורו. כיום מגרשי פירוק משלמים כסף רב על רכבים לפירוק וזה משהו שכדאי להכירו.

האם אני צריך לשלם למפרק הרכבים כסף?

לא רבים מכירים את התהליכים של פירוק הרכבים ועוד פחות יודעים כמה כסף אנו מקבלים עבור הרכב שנשלח לפירוק. אם כן אנו חייבים לציין כי מפרק רכבים נותן סכום נאה תמורת כסף שלכם ולצד זאת אנו חייבים לציין כי הדבר לא צריך לעלות לכם שקל. אתם לא צריכים לשלם למפרק כלום וזאת עקב העובדה כי הוא נהנה מהרכב שלכם ומוכר את החלפים לאחר מכן לגורם שלישי. לכן אם אתם פונים אל מפרק רכבים והוא דורש מכם סכום כסף עצרו מיד ואל תפנו אל מפרק זה. אם המפרק לא דורש מכם כסף נסו למקסם את הסכום שתקבלו ממנו וכך תרוויחו הרבה על האוטו שלכם.

שימו לב למפרק שאליו אתם פונים

פירוק רכבים – רום הוא מפרק הרכבים הטוב בארץ והוא ייתן לכם את הסכום הנאה ביותר על הרכב שלכם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש משמעות אדירה לשאלה לאיזה מפרק אתם פונים ואתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לפנות אל המפרק הטוב בארץ. ככל שתפנו אל מפרק יותר טוב כך תקבלו יותר כסף על הרכב שלכם ולכן כדאי לחפש אחר מפרק מומחה. אל תתביישו להרים טלפונים למפרקים השונים ולשמוע מהם כמה כסף הם ייתנו לכם על הרכב שלכם וכך תוכלו להחליט האם לפנות אל מפרק זה או אחר ולמקסם את הרווחים שלכם על הרכב ששלחתם לפירוק וזה דבר בעל ערך רב.

האם הגרר של הרכב למגרש הפירוק צריך להיות על חשבוני?

אם הרכב שלכם לא נוסע כבר אתם צריכים להוביל אותו בגרר אל המפרק. כאן עולה השאלה מי משלם על הגרר? אם כן כל מגרש רכבים נוהג בצורה אחרת ואתם צריכים לברר עם המגרש האם הוא משלם על הגרר או שמא אתם תשלמו עליו וזה עוד נתון שאנו צריכים לקחת בחשבון אם אנו רוצים למקסם את הרווח שלנו מפירוק הרכב.

 

 

 

 

מגפון
אפי כץ מסביר בניית פרויקט תמא 38 והרעשים המסביב – החוק, המגבלות, ואיך ענב נדלן שמה לזה סוף

הבנייה במסגרת פרויקט תמ"א 38 מובילה להפקת הרבה רעש, דבר שמטריד הרבה אנשים, אך מצד שני הוא חיוני לביצוע העבודות. אפי כץ, מנהל ענב נדלן, מציג את המציאות של בניית פרויקט תמ"א 38 ואת ההשפעות שלה על הסביבה.

קרא עוד »