מנוף הרמה למכירה

תוכן עניינים

מנופים רבים מסתובבים בארץ למטרות שונות ואנחנו כבר רגילים לראות אותם בכל אתר בנייה או אזור תעשייה. לחלק מהם אנחנו קוראים בטעות מלגזות אולם האמת היא שמדובר בדרך כלל במנופי הרמה בגדלים שונים ולמטרות משתנות. יש לנו מנוף הרמה למחסנים ענקיים ולמרלוגים למיניהם ויש לנו מנופי הרמה שמיועדים לאתרי בנייה. ההבדל הוא מי מחזיק במנוף באופן קבוע ולשם כך קונה אותו כדי שיהיה זמין לו תמיד.

מנוף למכירה נוח יותר מהשכרה

מי שקונה מנוף הרמה למכירה יודע שאצלו כנראה תהיה הרבה עבודה לסוג זה של מנוף. בדרך כלל, מדובר במובילים שנוטים להתמחות בהובלות דירה ומשרדים ממקומות כמו מגדלי קומות וגורדי שחקים. זה הציוד השכיח ביותר שהם נזקקים לו בדרך כלל ולכן יעדיפו לעבוד אתו. זה נוח יותר לקנות מנוף מאשר לשכור לפי שעות. זה מרחיב את מנעד האפשרויות שלהם גם לגבות על כך תעריך מיוחד בהובלה ולכן נוח יותר.

מנוף לאתרי בנייה קלה וירוקה

מנוף הרמה למכירה נוח גם למי שנוהג להשכיר את שירותיו לצורך הנחת מבנים בשיטת הבנייה הקלה. היום, כאשר עוד ועוד אנשים מגלים את יתרונות הבנייה הקלה של מבנים שמורכבים במפעל ומוסעים לאתר הבית, יש צורך במנופים שיכולים להביא להם את הבית במקצועיות. זה דורש הרבה ידע וניסיון משום שהנחת מבנה אינה דומה להובלת תכולת דירה, ולכן רק בעלי מקצוע שבאמת רוצים להתמחות בכך מעדיפים לקנות מנוף ולהציע את ניסיונם.

מנופים לבנייה פרטית

עוד בעניין הבנייה הפרטית, אנחנו רואים מנוף הרמה גם כאשר מדובר בבניית בריכות שחייה וחלקן נבנות כמקשה אחת ונוצקות במפעל, ואחר כך מניחים אות בחצר הבית שלו הן מיועדות. זו שיטת בנייה מקובלת היום שגם שומרת על הבריכה שלמה וללא סדקים. אבל זה דורש מיומנות גבוהה של מפעילי מנופי הרמה שכאלה למטרה זאת. השאלה היא תמיד האם יש מספיק בעלי מקצוע שמתאימים לכך שעברו הכשרה וקיבלו רישיון עבודה על מנוף.

מנופים להרמה תעשייתית

הרמה תעשייתית היא למעשה שם שמקבץ את כל סוגי המנופים שאנחנו מוצאים באזורי תעשייה, בעיקר מנופים למחסנים שמרימים רמפות, מכולות, ציוד כבד, מתקנים וסחורות. למקומות כאלה נדרש מנוף שמשנע את הציוד והסחורה באמינות ורצוי תמיד שיהיה בבעלות בעלי המחסן. זה מבטיח תחזוקה נאותה של המנוף וגם הפעלה זולה יותר מאשר השכרה. אתם יכולים למצוא את המנופים האלה גם במפעלים שבהם נדרשת המעורבות שלהם בתהליכי ייצרו ושינוע סחורות וחומרי גלם שונים.

בחירת המנוף הנכון לכם

יש חברות רבות שמשכירות ומוכרות מנופי הרמה והן מציעות ציוד ומתקנים מתוצרת חברות שונות בעולם. ההתפתחות הגדולה בענפי הבנייה והמסחר השונים מחייבת שימוש בציוד מתקדם. מחסני ענק מאחסנים סחורות רבות עד גובה רב, מבנים שלמים מובלים לאתרי בנייה, באתרים אחרים בונם רבי קומות והמנופים חייבים לעמוד בעומס רב, ולכן האמינות של משווק המנופים חייבת להיות ללא רבב. רק מנופים של חברות מובילות בעולם יכולים לשמש אתכם בנאמנות.

מכירה לעומת השכרה

קניית מנוף הרמה מבטיחה לכם שליטה במנוף שלכם בגלל שליטה בתחזוקה שלו והיכרות מעמקיה עם כל היכולות שלו. היא מבטיחה לכם גם שליטה מלאה בתעריפי ההשכרה של המנוף, כך שתוכלו לגבות עוד תעריפים במקרה הצורך מלקוחות רלוונטיים. אחרים יעדיפו פשוט לחסוך את התלות בחברה המשכירה להם את המנוף ולהעביר את העלויות למטרות אחרות. חוץ משירות תיקונים וחלפים העבודה בצורה כזאת יותר עצמאית. זהו שיקול שלכם אם העלויות חסכוניות יותר בקנייה לטווח הארוך.